środa, 25 stycznia 2012

W życiu piękne są tylko chwile

The past, I think, has helped me appreciate the present - 
and I don't want to spoil any of it by fretting about the future.
Audrey Hepburn 

Usłyszałam te słowa niedawno w telewizji. Zapadły mi w pamięć, bo są takie prawdziwe i coraz częściej łapię się na tym, że doświadczam tego niemal każdego dnia. Przeszłość na prawdę uczy nas doceniać teraźniejszość.

Staram się cieszyć każdym dniem, każdą chwilą. Cieszy mnie śnieg, spotkanie z przyjaciółką, wyjście do kina, czas po pracy, który mogę spędzić na relaksie, to, że mam pracę. Nauczyłam się nawet znajdować dobre strony w mojej samotności, co nie oznacza oczywiście, że nie brakuje mi tego "kogoś".
Powinniśmy cieszyć się z tego, co mamy, a nie zastanawiać się, czego nam brakuje.

1 komentarz:

Naskrobane pisze...

o widzisz, dlatego ja taka zadowolona w pracy jestem ;) chyba ze mi jakis idiota podpadnie :>